MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

GAVSIN GÜNLÜĞÜ

Posted by Zâcir Haziran 7, 2007

 

Ey can!

Ey Resulullah bahçesinin Gavs gülü!

Seni kim bir sabah ezanında

Yıllar yılı yatağında bulabildi ki?

Bir tas su dökülmüş gibi

O cehennemleri söndürecek

Nurlu gözyaşlarının döküldüğü sırdaş yastıktan başka…

Uzun secdelerin, boyun büküşün, el açışın,

Bu kadar gülenin haline ağlamakla af isteyişin.

Tarumar dünyanın gülistana çevrilişi gizliydi senin gece yarılarında…

Hani hane-i saadetten çıkıp

Ağır ağır yürürsün ya,

Hasretle yol gözleyen aşıklar meydanına…

Saadet sokağından tövbe mescidine doğru yürürsün ya,

Bir elinde asa bir elinde gül,

Denizlerin çalkalandığı nur ummana doğru.

Sanki önünde yürüyenin ayak izlerini takip edercesine.

Binlerce sevdalının beklediği mescide. Hani o girişin var ya…

Uzatırsın ya asayı nasiplisine

Yarılır ya saflar birden bire, meleşir ya kuzuların

O mübarek selamı bir verdiğinde sallanır dağlar bir bir.

Birden bire gül kokusu sarar tövbe mescidini

Çöle yağan yağmur misali…

Yürürsün mihraba doğru,

Sağa sola sadakalar dağıtırsın o nurlu nazarından ey gönül Sultanı..

Dönersin sevdiğin cihetine Ay Parçam..

Gel Ay Parçam! Yandı yüreğim gel!

Gözyaşlarımla ıslatsam yollarını,

Güller sersem yollarına nazlı Sultanım, gel özledim seni.

Gel ki gözlerim murad alsın,

Gel ki bağrımın derdine bir çare ol.

Gel! Susuz çöllere döndüm, yandım aşkın ile gel! Biçareler, ümit kapısı demiş sana gelmiş gel.

Benim ümidim,

Ömrümce kapısında dilendiğim, bir tek nazar kıl!

Ey ceddinin övündüğü yüce sultan gel..

Cuma’dır bugün, bayramdır. Bu gün sevindir evlatlarını gel.

Aman Allah! Güneş yüzünden mi doğar cihana?

Beyaz sarık başında, yoksa gelen sen misin ey Can?

Bu hutbede sevda var,

Bu namazda bir hal var,

Kulluk böyle olsa gerek ya Rab!

Sanki kalabalığın arasında yapayalnız gibisin. Omuzların ne geniş, dağlar mı var üzerinde?

Derdin bitmez mi senin hiç, sen sana gelen için hep gözyaşı mı dökersin?

Ey ağlayanları güldüren, karakışları yok eden bahar yüzlüm!

Açları doyuran cömert ağam! Ey biçarelerin elinden tutan kılavuz!

Ey yol bilmezlere rehberlik eden! Ey Sadatların gözbebeği!

Işığa koşuşan pervaneler misali yine ziyarete koşuşurlar birden,

Sen dinleye dinleye yürürsün, hücreye doğru.

Kısa da olsa ikindi vaktine kadar hasretin başlar.

O mescit çıkışında Ay Parçam, yönelirsin Merkad’a doğru,

Yol bilmezlerin tutup elini Dost’a doğru.

Senin ardından üç adım da olsa Allah için atanlara ne mutlu!

Bahçedeki kuşlar cıvıldaşıp haber verdi Merkad’a senin geldiğini,

Pembeleşip de girdin Sultanlar huzuruna can Sultanım..

O girişte ki kurumaya yüz tutmuş ağaca nasıl da durup bir baktın!

Ne dedin gül kokulum, ne istedin gül yüzlüm?

Seninle onlar övünüyor, şahidim.

Ustası büyük olanın çırağı küçük mü olurmuş?

Sen ustalarınla övündün, alem sneinle övünüyor ey Hak Dostu!

O mübarek Kur’an’ı okuyup hediye ettin ya.. Arkanda saf tutanlar senin ettiğin duaya amin dedi sadece.

Şöyle bir baktım yürüyüşüne,

Elindeki asayı yere değdirişine..

Bembeyaz nurlu sarık nasıl da yakışmış ey aşk deryası! Nazar pınarlarından damla kapanlara ne mutlu!

Sevdiklerin hatırına mahşerde de peşin sıra yürüt bizi sevdiklerine doğru. Bırakma bizi n’olur!

Ne mutlu yolundan gelene, candan sevene, pişmanım diyene!

Ne mutlu çorbandan yiyene, seni görene!

Sana gönül verene ne mutlu!

**

Söz: İlham Erol

Müzik: Taner Yüncüoğlu

Okuyan: Dursunali Erzincanlı

Albüm: Gönül Sultanları, Hacegan

86 Yanıt to “GAVSIN GÜNLÜĞÜ”

  1. emrah said

    süper olmuş yüreğinize sağlık harikulade bir eser gavsın sevenlerine ne mutlu

    • hafaza said

      S.A bu güzellikte emeği geçen herksten RABBİM razı olsun SEYDAMI anlatmaya çalışan bu güzel ve özel şiir inş okuyanaların yüreğinde aşk ateşi yanmasına vesile olur ve inş okuyanları menzile ulaştırır gerek dünyevi gerek manevi alemde RABBİME layık bir kul’RASULÜME layık bir ümmet’SEYDAMA layık bir sofi’olmayı ALLAH(c.c)Her dileyene nasip etsin inş..

  2. yehsan said

    fazla söze ne hacet anlatan anlatmış.bize sadece dinlemek düşmüş.bundan daha güzel anlatan var mıdır acaba?allah razı olsun.

  3. bilal said

    şahane olmuş d.Ali Erzincanlının yorumuda eklenince müthiş
    olmuş ellerine sağlık.Allah (c.c) razı olsun

  4. berfin said

    banada dua edin onun hatrı için

  5. hakan said

    onları öven herşey güzeldir

  6. ahmet said

    yorumunuzu cok begendık yorumlarınızın devamını dılıyorum allah c:c razı olsun…

  7. ahmet said

    muhtasem olmus allahc.c razı olsun ınsallah devamı gelır allah’a emanet olunuz…

  8. aslınur said

    s.a.tek kelime ile harika.Tüm emeği geçenlerden Allah(CC)razı olsun.Gavsımızın himmeti ve nazarı bütün sofilerin üzerine olsun.(AMİN)

  9. ahmet said

    süper olmuş alah bu işlerle orasanlardan razı olsun işalah bizede dua edin bizdee bu yollara gidelim

  10. nursel said

    yazanlardan ve okuyanlardan allah rarı olsun harika olmuş.bizlerede duacı olun inşallah allaha emanet olun kardeşlerim.

  11. zeki said

    ufffff…. Allah razı olsun canlar… uffff… cömert ağam elmedet…

    bir tane ot varmış. çok artistlik yaparmış. (benim gibi)
    sormuşlar ey ot niye artislik yapıyorsun, ot demiş:
    – gerçi nisti rengu taamu boyem ahirmen gıyabi bağı oyem.
    ( gerçi benim rengim tadım kokum yoktur. ama benim faziletim gül bahçesinde bitmem iledir….)

  12. ali bozkurt said

    Bu yüreğinden kopup gelen şiiri bizim le paylaştığı için seyidime teşekkür ediyorum. Allah cc razı olsun. bizide gavsın arkasın dan edple yürüyenlerden,murada erenle3rden etsin. Gavsımızın heran yapığı dualara bütün yüreğimle Amiiiiin düyorum

  13. selman said

    yorumsuz… yoruma gerek kalmamış…

  14. eşref said

    sözle anlatılması zor olan bir şey ancak bu kadar anlatılabilir.

  15. eşref said

    anlamak için yaşamak lazım sözle anlatılması zor olan bir şey ancak bu kadar anlatılabilir. Allah (c.c.) yazanlardan okuyanlardan razı olsun .Gavsımın himmeti tüm sofilere olsun

  16. alidestan said

    ALLAH razı olsun.mükemmel olmuş.seviyorum seydayı.16 temmuz inşallah onun yanına gideceğiz.selam ve dua ile.

  17. nezir said

    Seyyidimden ALLAH(CC)razı olsun.Dursun Ali ağabeyin yorumuda harika olmuş.ALLAH(CC)bizi gavsımızdan ayırmasın.

  18. Yandım Seydam Aşkından,
    Bana da yer ver Nurlu Kapında… :(:(

    ALLAH (celle celaluhu) razı olsun.. Muhteşemdi…

  19. cansu said

    dursun abı cok lezzetlı yorumlamıssın herzamankı gıbı agzına saglık aeo

  20. Tunahan said

    Sözünü yazandan, sözünü okuyandan, sözünü dağıtanlardan, sözünü dinleyip birbirlerine haber verenlerden, dağıtalardan Allah (c.c) razı olsun BİR BAŞKADIR BİZİM YOLUMUZ

  21. tülay said

    Allah(cc) razı olsun seyidim. Rabbim bizlere gavsımıza layık olmayı nasip etsin inşallah. GAVSIM BİZİ NEOLUR HEP YANINDA GÖTÜR.

  22. sabri ÖZDEMİR said

    ALLAH(cc) GAVS HZ.DEN RAZI OLSUN ….

  23. ali said

    selam olsun hepinize seyidim allah razı olsun daha ne diyeyim…allah kaleminize okuyan kardeşimizin diline cümle kardeşlerimize imanlarımıza ve sultanımıza kuvvet versin inşallah … selam ve dua ile…

  24. fatıma said

    bence tek kelimeyle muhteşem çok beğendim.

  25. burak said

    çok güzel olmuş.Allah(cc) hepimizden razı olsun.bizi bu kapıdan ayırmasın

  26. olmasan olmuyor hak nazlı yarim said

    DURSUN ALİ ABİCİMSENİ ALLAH RIZASI İÇİN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM.RABBİM SENİ VE SENİN GİBİ GAVS AŞİKLARINI BAŞİMIZDAN EKSİK ETMESİN.ABİM BEN SENİ MANEVİ ABİM OLARAK GÖRÜYORUM.SEYDAMIN HİMMETİ SENIN VE BÜTÜN SOFİLERİN ÜZERİNE OLSUN.RABBİM SENİ BENİ HEPİMİZİ BU NURLU YOLDAN AYIRMASIN…SAYIMIZI ÇOGALTSIN.NURUMUZU ARTTIRSIN.AMİN…
    CENNETTE GAVSIMIZ BAŞTA OLMAK ÜZERE BULUŞMAK ÜMİDİYLE…

  27. hasan said

    alah razı olsun calışmalarınızın devamını yüce rabbimden sonsuz arzularla isterim

  28. semra said

    ALLAH sizlerden razı olsun çok güzel çalışmalar var bu sitede

  29. Abdurrahman ESKİ said

    Allah (c.c.) bu değerli çalışmanın yapımında emeği geçen tüm kardeşlerimizin iki cihanda muvaffak kılsın. onların üzerinden Hakk doslarının duasını Mevlam eksik etmesin. Okuyup dinleyince tüylerim diken diken oldu sanki onu gördüm. ne de güzel anlatmış. Allah gani gani Razı olsun . selam ve dua ile….. aciz bir dost.

  30. Aşık said

    Gavs Gavs Gavsım.Sen ne büyük bir zatsın.Ne büyük bir mürşitsin.Nekadar fedakarsın.Nekadar cömertsin.Seni sevmeyenler utansın seydam benim.Senin yolundan gidenlere ne mutlu gül yüzlü sultanım benim.Yüzüne baktığımda gözlerim kamaşıyor.Sen karanlıkta Aysın gavsım benim.Köyünden ağlayarak ayrıldım.Ş.S.ABDULBAKİ HZ.LERİNE.

  31. delisofı said

    babama gurban olııım
    rabbım onların adının gectıgı herşeyı guzel kılar… onlarıkı allah dostları onlarkı zamanın kutupları rabbım onların yoluundan ayırmasın ınsallah
    dua ıle
    allah ın rahmetı resulunun şefaatı gavsımın hımmetıyle inşaallah

  32. yavuz said

    gavsımı sevenlerin hepsinden ALLAH(c.c). razı olsun bizede dua edermisiniz

  33. kabexnuf said

    Allah razı olsun dostlar,göz pınarlarım zorluyor iyice beni…Kurtar beni ya Gavssssssssssssss

  34. vedat boyraz said

    allah hiç birimizi bu kapidan ayirmasin!

  35. hasret said

    çok özlemiştim. O havayı soludum. Allah razı olsun katkısı olan herkesten. En kısa zamanda sultanımın yanına vararım inşallah.

  36. ferda varlı said

    nasip olmadı menzıle gıtmek.allah razı olsun sızlerden sankı oralarda hıssettım kendımı.bu nasıl bır kapıdır allahım.en kısa zamanda bende o havayı solur sultanımı gorurum.ınsallah dua edın sofıler.ıcım yandı allah hepınızden razı olsun

  37. buse naz said

    tekkelimeyle muhteşem olmuş agzına yüreğine saglık gavsımın himmeti üzerine olsun

  38. abdullah said

    sofiler selamünaleyküm burdan sizlere şunu demek istiyorum gavs bizim babamız.ben her ne kadar babamı utandırsamda o beni hiç utandırmadı her zaman en zor zamanlarımda yetişti babam bu yazıları okuyunca birden yürecigim hızla çarpmaya başladı.ne dicemi bilemiyorum baba seni çook seviyorum babam benim gavsım sultanım şeyhim seni hep üzüyorum baba himmet et dua et beni kapına köpek babacıgım.sofiler allah hepinizden razı olsun inşallah bizede dua edin.hakkınızı helal edin.hepiniz allaha emanet

  39. cengiz said

    allah razı olsun

  40. merve said

    sizi çok seviyorum benim için dua edermisiniz

  41. verdün said

    hayırlı günler ilk defa katılıyorum ben hak yoluna düşmüş bir yolcuyum bana yardım edin nasıl gelirim bilmem ama gelmek istiyorum şeyhi görmek istiyorum ve cevapsız kalmış kollarımı bağlayan sorularıma cevap sırlarıma mana verecek Allah dostuna kavuşmak isterdim yardım edin lütfen

  42. verdün said

    nedir seydamın ve gavsın sırrı beni aydınlatın lütfen daha önceki yaşamımda rabbimin yolunda çok uzaktım sünnete uymazdım 1 yıldır hak aşkı düştü içime yardım edin lütfen

  43. SUPHAN said

    ALLAH (CC)BU YOLDA BULUNAN HERKESTEN RAZI OLSUN.SADATLAR İŞLERİ EN GÜZEL ŞEKİLDE YAPMAKTADIRLAR BÜTÜN DOSTLARA SESLENİYORUM BANA DUA EDİN…..

  44. Umutışığı said

    NASİPLİLER KERVANI BURASI GAVSIMIN NAZARINDAN DAMLA KAPANLARA NE MUTLU ( DUA EDİN ) ALLAH RAZI OLSUN GAVSIMIZDAN

  45. ALLAH cümlemızden razı olsun PEYGAMBERIMIZın şefaatı GAVSIMIZın himmeti cümle ümmeti MUHAMMEDın üzerine olsun emegı gecen herkesden ALLAH(CC)razı olsun.İnsallah cumlemıze bu kapıda hizmet etmeyı nasip etsin.Hizmet yolunda can vermek bızede nasip olsun…AMİNNNN…

  46. selamün aleyküm çok güzel olmuş dinlerken sultanımın yanında oldum sanki ALLAH hepinizden razı olsun bizim gibi hayırsız sofilerede dua edin himmettttttttttttt kurban

  47. hatice kilicaslan said

    tek kelimeyle harika. maasallah cok guzel olmus allah basarilarinin devamini getirsin

  48. mehmet said

    allah onlardan razı olsun

  49. Allah razi olsun cok güzel aglamamak elde degil.Rabbim yolundan ayirmasin sadatin kapisindan ayirmasin.Ne mutlu türkiyedekiler istediginiz zaman gidip Gavs hz. görebiliyorsunuz.Biz ise gurbette cok zor…..eyyy Gavsim gönlüne giden yollarini bize kisa eyle…….

  50. MENZİL KUŞU said

    kurbanım cok güzel olmuş.yüreginie ,dilinize saglık.DUA İLE.RABBİM KİMSEYİ BU KAPIDAN AYIRMASIN VE İSTİKAMET SAHİBİ OLANLARDANEYLESİN İNŞALLAH VESSELAM…..

  51. muttaki said

    Selamun aleyküm sofim allah razi olsun cok güzel olmus.
    Rabbim bizleri bu kapidan ayirmasin gurbette olmak cok zor Rabbim insallah gidemeyenlere en kisa zamanda gitmek nasip eylesin insallah
    Sevgi ve dua ile.. vesselam…

  52. cevat karayel said

    selamün alekküm allah rası olsun rabbim bizi bu kapıdan ayırmasın dua edin inşallah

  53. ŞUAYİP ATAK said

    Beyitte anlatılan kişinin özelliklerini dikkate alacak olursak bu beyitin onu anlatması imkansız böyle olduğu halde gönlünden gelen bu sevgiyi aktarandanda ALLAH(c.c.)razı olsun.Ben kendisini görmedim tanımadım ama inanan birisi olarak isterim ki tez zamanda bulunduğu mekana giremesem bile köyün kapısında beklemeyi nura giden dosdoğru yoldaki ışığım olmasına izni önce kendisinden,sonra sevgiliden(S.A.V.),sonrada her işin varıp dayandığı alemlerin RABBİ.şanı yüce ALLAH’tan(c.c.)dilerim.Günlerinizin,attığınız her adımın,aldığınız her nefesin sizi O’na bir adım daha yakınlaştırması dileğiyle.
    Saygılarımla;

  54. seyfullah said

    ALLAH(c.c)ve takaddes hz.şefaatlerine nail etsin

  55. kurbanlar yüreğin yanışıile davranış
    tutmassa çok zor işte ben öyleyim onun
    için bana neolur dua edin.hak ve hakikat serilmiş yinede gafletten kurtulamıyoruz.kulun kula duası ALLAH
    KATINDA RED OLUNMAZMİŞ onun içinlütfen
    diyorum her duanızda islam alemini unutmayalım.Allah hepinizden razı olsun.

  56. ihsan çabaz said

    selam aleyküm gavsımın günlüğünü hazılıyana Allah binlerce defa razı olsun mekanı cennet olsun

  57. Lütfü ŞİRİN said

    Rabbım sevdiğini sevenlere nasıl bir feraset veriyor gördünüzmü? Allah (cc) ebeden razı olsun! Bizlerede bu ilahi sevdayı nasip etsin…

  58. Rabbım sevdiğini sevenlere nasıl bir feraset veriyor! Yarabbi senin sevdiklerini bizede sevdir! Allah (cc) bu kutlu hizmetin hadimlerinden ebeden razı olsun!

  59. SELAMÜNALEYKÜM KURBANLAR köyümün herşeyi bi başka güzel oralar insanı çok değiştiriyor ALLAH herlkese nasip etsin çayı,çorbası,ekmeği,sofileri ayrı bi tatlı TABİKİ BU KADAR KİŞİYİ BU KADAR GÜZELLİKLERİ Bİ ARAYA GETİREN BABAYA TEŞEKKÜRLER (1senedir köyüme gidemiyorum dua edin ALLAH oralardan kimseyi uzak tutumasın)GERÇİ BEN BİLİYORUM BABA HEP YANIMIZDA VE HEP DUASI BİZİM ÜSTÜMÜZDE ALLAH RAZI OLSUN GİTMEYENLEREDE NASİP ETSİN SAYGILARIMLA VESSELAM..

  60. kübra yalım said

    herkesden allah(cc) razı olsun arkadaşlar bu yola yeni girdim çok da mutluyum seydam himmmet eder inş hpimize
    yazı beni ağlattı çok duygulandım hakkınızı helal edin

  61. ensar said

    s.a harika olmuş kalbinize yöreğimize sağlık hakikaten bu sultandır sultan ALLAH C.C H.Z BİZLERİ BU KAPIDAN AYIRMASIN RABBİMİN RAHMETİ GAVSIMIN HİMMETİ BEREKETİ ÖZERİNİZE OLSUN DUA EDİN S.A.

  62. Harika.. ARO

  63. veysel said

    Allah razı olsun .Sofiler canım size feda olsun

  64. ebru said

    çok güzel bir site ALLAH sizlerden razı olsun Aldıgınız koku cennetin kokusu olsun. Yaslandığınız duvar kabenin duvarı olsun.Edrafınız ALLAH dostlarıyla dolsun.Dualarınız kabul olsun. dua inş.

  65. derin said

    bu takdire şayan bir çalışma ama dinleyemedim belirtmek istedim.
    birde çevremde sofi bulmak için ne yapmam gerekiyor, ilim arttırmak için izlenecek yol ne saygılar

  66. hilal said

    çok güzel çok duygulandık daha çok istiyorum

  67. yolcu said

    selamünaleykum tüm sofiler menzilin havası suyu ekmegi çorbası çayı her şeyi maneviyatı sıcaklıgı sofileri her şey bambaşka ya gavsımız o anlatılamaz tarif edilemez gidip görün görmeyenler o bambaşka gavsımı sevenlere selam olsun dua ile himmet ile kalın kurbanlarDİÇLE FIRAT ARASINDA GECELERİN KARASINDA BENİM ŞEYHİM GÜLÜM VARYA GEZER GÖNÜL DERYASINDA

  68. fatma said

    SELAM ALEYKUM GUNLUKTEKİ YAZI TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ OKUYUNCA ÇOK DUYGULANDIM RABBİM BİZİ BUKAPIDAN AYIRMASIN RABBİM BU KAPIYI BİLMEYEN GİTMEYEN GORMEYEN GİDEMEYEN HERKESE NASİP ETSİN İNŞALLAH DUANIZI BEKLİYORUM..

  69. ugur said

    allah razı olsun ya ne bu guzellık ne bu muhabbet nerde var bu sevınc bu mutluluk rabbım hamd ve senalar senın uzerıne olsunkı bızı bu kapıyla tanıstırdın

  70. s.a rabım herkeze bu kapıyı nasıp etsın rabbım b kapıyı nasıp edenlere o kapının kıymetını bılmeyı nasıl etsın allah butun sofılerdn razı olsun her sofı sofının kalkanıdır gavsım dıyorkı sofı sofıyle gezssın ewet ayenen sofı sofı olmayan gezıp onu sofı yapmaya ugrasırken ne yazıkkı kendısı soflıkten uzaklasıyor allah yar ve yardımcımız olsun s.a

  71. yusuf said

    sultana ne yazılsa az yazanın ve okuyanın yüreğine sağlık inş ayrılmayız o dultandan

  72. ayhan said

    alah razı olsun bu şekilde düşünene yazana okuyana rabbim razı olsun inş

  73. hafsa said

    s.a sofi canlar allah herkese menzile gitmeyi nasip etsin , gavsımın ve sadatların duasaı tüm ümmeti muhammedin(s.a.v)üzerine olsun

  74. İBRAHİM HALİL said

    EMEGİ GEÇEM HERKESDEM ALLAH RAZI OLSUM

  75. şeyma said

    Rabbim mürşidimize hakiki sofi Resulumuze hakiki ümmet RABBimize hakiki kul
    olmamızı nasip etsin cümlemize..

  76. Süphanallah……
    Esmaül Hüsna da aradım hep Süphanallah adını yıllarca.
    Bir gün Karabükte daha çocukken 1972 1973 10-11 yaşındayım,Ulucamiide bir öğle namazı sonrasında Cep İlmihali hediye etti Zeki isimli bir siirtli mübarek sağolsun ve bana dediki
    Allahın 99 ismini ezberle Kurana bak hep belki 100.ismini görür kalp gözün işte o gün cennetliksin …
    diye.
    o söz hep içimi yakar,doğrumudur bilmiyorum,çok hocaya alime sordum hiçbiri teyit etmedi.
    Neticede isimlerini zikretmek her adımda her nefeste yeter,hergün bir ismini ezberlemek ve 99 unuda bilmek,her namazdan sonra dua öncesi zikredilmek.
    Allah hepimize bunu nasip etsin

  77. harun mert said

    selam ve dua ile gavsın günlüğü şiri dursun beyin söylemesi ile çok güzel olmuş ve gönlüne ve diline saglık .

  78. yunus said

    selamunaleyküm GAVSIMIN gülleri,seyidim,ne güzel yazmışsınız ALLAH (c.c)razı olsun,Rabbim bizi inşallah bu kapının kıymetini bilenlerden etsin,canım,GAVSIM, çok özledim GAVSIM seni,”sâdâtlar,gözünü ne sağa ne de sola dikdiler.Sadece Allah’ın rızasına dikdile;kendilerini kerem kapısında buldular.Siz de öyle yapın.” GAVS-I SÂNÎ(k.s)

  79. fadıl said

    çok güzel olmuş yapan sofi kardeşlerime teşekür ederim

  80. İBRAHİM ŞENOL said

    bu gibi sultanımızla ilgili yazıların devamını temenni ederken gavsımızın günlüğünü kaleme alan kardeşimizi kutluyorum.ALLAH CC iki cihandada ayırmasın bizi ve bu kardeşimizi.sadatlar ondan razi PEYGAMBER SAV razi ALLAH CC razi dir inşaallaaah.vesselam

  81. A.KADİR said

    Gönülere tahtkuran çok güzel şiir yazandanAllahrazıolsun bizleredduaedin.

  82. TEKKELİMEİLE ÖMÜHTEŞEM ALLAH HERKESTEN RAZIOLSUN DUALARINIZIBEKLİYORUZ İNŞALAH

  83. ALLAHUEKBER MÜKEMELBİRTASARIM ALLAH RAZI OLSUN HERKESTEN.

  84. reyhan said

    s.a çok güzel özellikle dursun ali erzincanlı okumuş ona hayranım şiirleri mükemmel okuyor allah hepinizden razı olsun

Bir Cevap Yazın

 
