MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

Semerkand Aile İnternette

Posted by Zâcir Mart 26, 2007

 

Beğeniyle takip ettiğimiz Semerkand Aile’nin web sayfası bu ay itibarıyle hizmete açıldı.
Duyurulur..

..Son sayıyı incelemek için tıklayın..

www.semerkandaile.com

31 Yanıt to “Semerkand Aile İnternette”

  1. sinem gürgöze said

    aile dergisi gercekten okunması gerekli olanbir dergi kaynağı.güzel bilgi içeriği yanı sıra net anlaşılır akışkanlığı ile biz okuyucuların anlamasında kolaylık sağlıyor.öğütleriyle biz geçleri aydınlatıyor.aile saadetinede önem vermektedir.katkılarınızdan dolayı teşekkür ediyorum allah razı olsun

  2. fatih said

    allah[cc]razıolsun

  3. yasmin said

    S.A.Ben derginizi alıyorum ama sizden gelenler bölümüne yazı yollamak istiyorum beni bilgilendirirmisiniz?ALLAH razı olsun şimdiden.ALLAH’a emanet olun.

    a.s. derginin ilk sayfasındaki kunyede yer alan adrese mektup yollayabilir, fax numarasına fax çekebilir, ya da editore e posta yollayabilirsiniz.

  4. Ali ERTUĞRUL said

    Selamün aleyküm herşeyden önce bizimde yazabileceğimiz bir site açmanız ne güzel Allah için çok memnun oldum.Aile dergisini severek ve ilgi ile takip ediyoruz.Çaycısından editörüne kadar tüm çalışanlarına saygı ve sevgilerimle Allah yar ve yardımcınız olsun.Hayırda buluşmak ümidi ile …

  5. meryem said

    allah hepinizden razı olsun

  6. ebru said

    s.a ailem derginizi çok seviyorum her sayfası benim için bir zenginlik öyle güzel şeyler öğreniyorumki gelecek ayın drgisini sabırsızla bekliyorum emeği geçenlere ALLAH razı olsun.

  7. selem said

    çok güzel allah hepinizden razı olsun

  8. deniz said

    çok güzel hiçbir sayıyı kaçırmıyorum ALLAH hepinizden raazı olsun

  9. sevda22 said

    bu tür güzellikleri bizlere sunduğunuz için teşekkür ederim,RABBİM hayırlarınızı artırsın

  10. YUSUF KENAN said

    İŞTE BU GÜÇ! HİSSEDİYORUM İLERDE İNSANLAR DAHA YAŞANILABİLİR BİR DÜNYA BULACAKLAR!EY!GELECEK NESİL İLERİYİ DÜŞÜNME!

  11. can38 said

    ben bu semerkand derğisini çok okudum amma benim kafama dakıldığı bir şeyvar. oda niye çocukça şeyler yazıyorlar. bence allah’tan bahsedelim peygamber efendimi,zden bahsedelim.deyilmi

    ——————–

    Zacir: Semerkand Aile Dergisi’ni kastediyorsanız, evet dergini iki sayfası çocuklarımız için hazırlanıyor. Bu bir aile dergisi, ailede yer alan her bireye hitap etmesi gerekmez mi? Saygılar,

  12. fatma said

    slm aleykum aile dergimizi çokk begenerek okuyorum gerçekten okunmasi greken dergi hem gençlere yonelik hem evlilere yonelik geçen ayın dergisi her konu biribirinden güzeldi ozellikle gençler hac yolculuguna hazirlaniyor yazısı çok guzeldi herkese okumalarını tavsiye ederim.RABBİM HEPİNİZDEN RAZİ OLSUN..

  13. s.a öncelikle semerkand ailesi olarak bugunlere kadar gelmiş olmaktan çok mutluyum rabbim devamını nasip etsin inşallah dualarımızdasınız.

  14. elif çolak said

    bizi böyle bir dergiyle buluşturduğunuz için çok teşekkür ederim dostunışığı bizede ışık oluyor allah razı olsun

  15. meryem said

    allah razı olsun çok güzel konulara yer veriyorsunuz

  16. sercan sercan said

    huzurun hem bukadar uzak hem de bu kadar yakın olduğunu , okumanın güven ve huzur nakşettiği bir dergiyi ayağımıza kadar getiren siz dergi sorumlularına sonsuz sevgi ve saygı

  17. nazan budak said

    s a semerkand aile ilk yayınlanmaya başladığından bu zamana kadar abonesiyim ve olmayada devam edicem büyük bir hayranlıkla okuyorum diğer ayın dergisi gelene kadar çok sabırsızlıkla bekliyom çünkü bize saadatın mektubu okudukça okuyorum her aileyi okumaya davet ediyorum yayında emeği geçen tüm gönül dostlarına saygı sevgi ve dua ile

  18. İBRAHİM HALİL said

    ALLAH SİZLER KAT KAT KAT KAT RAZI OLSUM DESEMDE AZ OLUYOR CÜNKÜ BÜYLE HAYIRLI İŞLER YAPIYORSUMUS Kİ ANLATMAYLA OLMUYOR ALLAH YOLUMUZU AÇIK EDER ENGELLERİ HERZAMAN KALDIRIR YOLUMUZ HERZAMAA AÇIK OLUR İNŞALLAH BİZLERİ UNUTMAYIM DUALARIMIZI BEKLİYORUM PAZARCIKTAN YAZIYORUM

  19. zeynep yıldırım said

    sizin bütün dergilerinizi içtenlik le okuyorum allaha emanet olun

  20. münevver said

    s.a degi olsun net olsun hepsinde çok başarılısınız ama bence psikolog bölümünde soru sormak olsa nasıl olur.rabbim hizmetlerinizi daim etsin

  21. s a hem semerkand hem de semerkandaile,takip edilmesi gereken dergiler.hamdolsun zaten böyle yapıyoruz.semerkand dergisini okurduk,keşke aile de çıksa diyorduk,çıktı ve aboneyiz,sıkı takipçiyiz hamdolsun.ALLAH c.c razı olsun.

  22. nezaket demirelmenzilete said

    s.a.sevgili semerkand o kadar çok beğeniyle okuyorumki oğlum bıraksa bi çırpıda dergiyi bitirecm.bi sonraki sayıları sabırsızlıkla bekliyorum.allahın izni ile saadatın himmetiyle yolunuz açık olsun

  23. fatma said

    s.a canım semerkand ailem seni çok seviyorum dergimi her ay okuyorum birdahaki sayıyı özlemle bekliyorum seydadan bir mektup gibi…..allah yayınlayanlardan razı olsun bizim ömrümüzü allah saadatlara versin.selam ve dua ile….

  24. sema said

    allah razı olsun

  25. semerkand aile dergisini çok beğenerek ve severek okuyorum. sizi çok seviyorum.

  26. esma said

    slm cok sagolum dergı ıcın allah razı olsun

  27. demet said

    gerçekten çok güzel bir dergi.biraz çocuklara güzel şeyler yazılsa bulmaca sorularıda kolay olsa

  28. eftelya said

    allah derginizi hayırlı mübarek etsin inşallah bende semerkand aile dergisini okudum çok gözel inşallah daha gözel şeyler öğreniriz dergide emeği geçen herkesten allah razı olsun allaha emanet olun arkadaşlar

  29. aysegul nafıye said

    allah hepınızden razı olsun kurbanlar dergımızı severek ve beğenerek okuyoruz basarılarınızın devamını dılerız buyuklerın duası ıle allaha emanet olun

  30. Murat Bayrak said

    ALLAH C.C. SULTANIMIZDAN RAZI OLSUN.

Bir Cevap Yazın

 
