MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

Nefsin Durumu

Posted by Zâcir Ocak 7, 2007

Gavs-ı Sani Hazretleri (ks) şöyle buyurdu:

“Bu kapıda kişinin ne kadar hizmet ettiğine değil nefsinin ne durumda olduğuna bakılır.”

6 Yanıt to “Nefsin Durumu”

  1. ben müslümanım ama müslümanlık hakkında pek fazla bilgim yok.öğrenmek istiyormu .zaten okulda doğru düzgün işlemiyoz müslümanlık hakkındaki bilgileri olursa benim msn adresine gönderirseniz sevinirim.insanlar kendi dinledrini unuttmuşlar bende öyle olmak istemiyorum.insanlarımız giderek yozlaşıyor engel olalım bunalara
    neolur

  2. Zâcir said

    En kısa zamanda sizinle iletişime geçeceğiz inşallah.

    Saygılar,

  3. faruk said

    bence imam-ı gazal-i ihya-u ulumuddini okursanız size islam en temelini en güzel şkeilde öğretiyor…

  4. kamil said

    ben de ehli sünnet üzere
    yaşamak istiyorum ve yeni nişanlandım ama sakınmam gerekenleri bilmiyorum islammi ölcüleri bana bildirir seniz sevinirim…….

  5. HALİME said

    sizin yayınlarınızı bir abiden aldım okudum çok guzel yazarlarınızın anlatım dili çok guzel ALLAH RAZI OLSUN butun yayın ekıbinizden

  6. ahmet said

    allahrazı olsun

Bir Cevap Yazın

 
