MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

“Bir Şafak Yürüyüşü”

Posted by Zâcir Aralık 31, 2006

Kitabın;

Adı: Bir Şafak Yürüyüşü

Yazarı: Şerif Benekçi

Türü: Roman

Sayfa Sayısı: 366

Yayınevi: Pozitif 

Kitapta, Almanya’da yolları kesişen, üç farklı fikir yapısındaki insanın her biri kendi iç dünyasında aynı yere doğru ilerlerkenki yol arkadaşlığı anlatılıyor. Halil eski bir milliyetçi, Özer eski bir solcu ve Mehmet Yüksek İslam Enstitüsü mezunu dindar bir genç. Üçü de ülkelerinden uzakta hayatlarına devam ediyor ve her biri bir diğerinden parçalar katıyor kendine. Savundukları görüşün mahiyetini, mensuplarını diğerlerinin bakış açısıyla da sorguluyor ve bu üç farklı insan zamanla kardeşten öte oluyorlar.

Romanın diğer kahramalarından Gina, Özer’in İtalyan eşi, Marie ise Halil’in Alman eşi. İkisi de dini nikahları kıyılırken Müslüman oluyorlar ve çevrelerindeki Müslüman Türklerle sıkı diyalog kuruyorlar. Onların İslam’ı yaşama gayretleri yavaş yavaş diğer Müslümanlara da sirayet ediyor. Sonradan aralarına katılan İslam Enstitüsü talebesi Nurten de Mehmet’in eşi oluyor. Romanın sonunda ise bu üç genç ve eşlerden Marie ile Nurten’in yolu Türkiye gezisinde Adıyaman’ın Kahta ilçesine düşüyor. Oradan da hasbelkader Menzil köyüne geçiyorlar ve üç genç bir süredir beraberce devam ettikleri yürüyüşlerinin sonunda Seyda Hazretleri ile buluşuyorlar.  

 Kitabı Pozitif Pazarlama’dan satın almak için tıklayın.. 

3 Yanıt to ““Bir Şafak Yürüyüşü””

  1. meftun said

    ben bu kitabı tam olarak olmasada birazını okudum daha yarısını bile okumadan çok büyük zevk ve bilgi aldım yani cok beğendim

  2. Rabbim razı olsun Şerif hocamızdan ve sizlerden.. ben henüz iki gün önce okudum ve hayran kaldım… üç okumada su gibi okudum… insan tadına doyamıyor… farklı bir muhabbet var romandaa… sonundaki süprizden arkadaşım bahsetmişti.. ümit ile o bölüm gelsin diye okurken bir katım kitabı bitirmişim 🙂
    herkese şiddetle tavsiye ederim..
    selametle

  3. zeynep said

    ben bu kitabı okurken çok büyük bir haz aldım , böyle güzel bir roman hiç okumamıştım çok güzel bir tanışma karşılaşma ve ömür boyu süreck bir mutluluk…..gerçekten çok ama çok çok güzel bir kitap herkes okusun bence. YAZARIN DEDİĞİ gibi ;herkes bu kitapta kendini bulacaktır… ALLAH’a emanet olun inş:-| …

Bir Cevap Yazın

 
