MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

Muhammedi Tevazu

Posted by Zâcir Aralık 23, 2006

Gavs-ı Sani Hazretleri’nin hizmetlilerinden biri anlatıyor:

Bir gün telefon çaldı, açtım.

– “Efendim” dedim.

Karşıdaki ses bir şeyler söyledi ancak anlamadım. Bu kez:

– “Alo, efendim kimsiniz?” diye tekrar ettim.

Karşıdaki ses çok değişik ama vakar dolu idi.

– “Ben” dedi, “Seyyid Saki’nin babası..”

Hizmetli bir an düşünür: “Seyyid Saki.. Babası?!”

– “Emredin Sultanım!”

9 Yanıt to “Muhammedi Tevazu”

  1. nureddin said

    kurban bu kıssadan neler anlatılmak isteniyor açıklıyabilirmisiniz….

  2. Zâcir said

    Burada dikkat çeken nokta Gavs-ı Sani hazretlerinin kendini tanıtma şekli. Kendini öne çıkarmayışı, Seyyid Saki’nin babası olarak görüyor oluşu.. Ebu’l Kasım ahlakı..

  3. yağız said

    çığğğlııık!!!! Babam görmeli bu siteyi.

    Elinize kolunuza sağlık

  4. TAHA said

    ben 88doğumlu erzurum lise sona giden bir öğrenciyim ben 2 keren menzile gittim ve gerçekten çok etkilendim ve daha sonralarda gitmemeye başladım bunun sebebide arkadas çevresi desem daha doğru olur ama bu günden itibaren tekrar baslayacam ve hiç bırakmamak üzere Allaha emanet olun TAHA

  5. SEYDA'NIN SOFİSİ said

    KURBAN BİZ İŞTE BÖYLE BİR ĞAVS’A İNTİSABLIYIZ.VALLAHİ TEVAZUNUN EDEBİN MÜTEVAZİLİĞİN TARİFİ AÇIKLAMASI ONDAN ÖNCE NASIL YAPILIYORDU ACABA ÇOK MERAK EDİYORUM.ALLAH ĞAVSI SANİ’Yİ BAŞIMIZDAN BİZİDE ONUN KAPISINDAN AYIRMASIN.BENCE BU YAZI ANLAYABİLENE ÇOOOK ŞEYLER ANLATIYOR.ĞAVSIN SOFİSİ SAFA

  6. hasta sofi said

    Gavsımızdan Allah Razı Olsun ve inş. Allah bize bu yola layık olmayı nasip etsin

  7. müslüm said

    burda dikkat edeceğimiz yer kendisini kendi olarak tanıtmıyor oğlunun ismiyle kendini tanıtıyor örneğin bir sofiyi aradığında ben abdulbaki ben gavs demiyor biz biz diyor allah razı olsun

  8. isa said

    wallahi çok hoşlandım.allah razı olsun sofi kardeş.böyle şeyleri gizlememek lazım.sofilere anlatıp onların aşka gelmesini sağlamak lazım.aeo

  9. ez ğulam said

    ALLAH C.C.’U MAKAMINI YÜCELTSİN BİZİ BU KAPIYA LAİK ETSIN ALLAH C.C.’U ONLARDAN AYIRMASIN ONLARI K.S. BAŞIMIZDAN EKSIK ETMESİNNNNNN İNŞALLAH

Bir Cevap Yazın

 
