MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

KUL’UN YOLCULUĞU-Mirac ve Nefs Terbiyesi

Posted by Zâcir Aralık 9, 2006

Semerkand Yayınları’nın Kutlu Zamanlar Dizisi’nde yer alan Kul’un Yolculuğu adlı kitabın yazarı Dr. Dilaver Selvi. Selvi, Efendimiz’in (sas) miracını farklı açılardan ele almış. Kitapta Mirac mucizesinin nasıl gerçekleştiği, Efendimizin (sas) Mirac’da neler yaşadığı, gördüğü, Mirac’ın hikmetleri, bize bakan yönü gibi konular yer alıyor. Aynı zamanda, “Mirac ruh ve bedenle mi oldu?”, “Kaç kere yaşandı?” gibi çokça merak edilen sorulara da cevap verilmiş. Kitabın son bölümünde müslümanların manevi miracının vesileleri ele alınmış. Akıcı bir üslubu olan ve doyurucu bilgiler içeren kitap 136 sayfa.

Kitabı Pozitif Pazarlama’dan temin etmek için tıklayın

9 Yanıt to “KUL’UN YOLCULUĞU-Mirac ve Nefs Terbiyesi”

  1. berkay said

    neden? istedigimiz şeyler çıkmıyor

  2. berkay said

    nefsin mertebeleri’ni açııııııııınnnnnnnnnnnnnnnn

  3. Zâcir said

    Berkay Bey,

    İstediğiniz şeylerin ne olduğunu söylerseniz belki yardımımız dokunabilir.

    Nefsin Mertebeleri ise yakında yayınlamayı düşündüğümüz bir konu.

    Saygılar,

  4. erva said

    s.a..Kulun yolculuğu kitabını aldım ve büyük bir dikkatle okudum..Gerçekten güzel bir kitap.Okunmaya değer..Selam ve dua ile..

  5. hazen said

    yazar Dilaver Selviyse kitabın anlatımına yorum bile yapılmaz

    evde bulunması gerekn bir kitap, tavsiye ederim ..
    selametle

  6. kayaöz said

    cok güzel bir kitap tavsiye ederim
    saygilar

  7. engin uzun said

    selamün aleyküm nefsimi nasıl yenerim bu çok önemli benim için bana bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim.allah’a emanet olun .essalamun aleyküm

  8. ahmet said

    çok mmukkemel ısler yapıyosunuz. yolunuz açık olsun

  9. ayşe said

    kulun yolculuğunu okudum,gerçekten çok etkileyici.dilaver selvi hocamdan Allah razı olsun.mirac gerçekten bir mucize ama eserin uslubuda bir o kadar mucizevi!her cümle altı çizilesi nitelikte…bir kere okumak yetmez diyebilirim.sabırla diğer kitabları bekliyorum

Bir Cevap Yazın

 
