MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

İnsanın Unuttuğu

Posted by Zâcir Ekim 28, 2006

“Seninle yükseldim, zirâ bana aşkı öğrettin, sana takıldım ve ilerleyemedim, zirâ aşkı bir vücuda muhayyet bildim. Halbuki insanın hilkati, kendi gibi bir insanın sevgisinde oyalanıp kalmak için düzülmemiş Hâşim… Meğer aşk yolunda insan bir menzilmiş… Fakat durulması değil, atlanması lâzım gelen bir menzil, hakikate ulaştıran bir köprü. Geç, ondan da geç, yalnız aşkta dur, son menzil budur, onda karar et!” 

Sâmiha Ayverdi, Son Menzil

Bir Cevap Yazın

 
