MeNZiL.wp

Niyet ettim Allah rızası için..

“Hayatın Kalbinden Sözler”i Arşivleyin..

Posted by Zâcir Eylül 25, 2006

Radyo15’te hafta içi ve Cumartesi akşamları 22:45’te yayınlanan “Hayatın Kalbinden Sözler” programına ait 18 sohbete www.radyoonbes.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Dr. Dilaver Selvi, Adem Topal ve Şemseddin Bektaşoğlu’nun sohbetlerini bilgisayarınıza indirmeniz de mümkün.

3 Yanıt to ““Hayatın Kalbinden Sözler”i Arşivleyin..”

  1. talipcakir said

    kardeş radyonun web sitesinde sohbet bilgisayara indirilebilecek sohbet bulamadım

  2. vuslat said

    Uzun süredir ben ‘Hayatın kalbinden sözler’ sohbetini arıyorum. ve bulduğumda çok güzel şeylerde kullanacağım. Buda inş. çok güzel şeylere vesile olacak. Radyo 15 tekiler hem çok az hem de bir kısmı açıklmıyor. KIsaCASI acil olarak bu sohbete ihtiyacım var.
    Yardımlarınız için şimdiden teş.

  3. talipcakir said

    sohbetleri kayıt edip yayınlmaya çalışıyorum……http://talipcakir.wordpress.com/radyo-onbes-sohbetlerihayatin-kalbinden-sozler/

Bir Cevap Yazın

 
